Шановні клієнти сервісного центру «Прелюдія»!

Пропонуємо Вам ознайомитися з правилами компенсації виробу за актами сервісного центру.

Компенсація проводиться тільки за актами, виданими авторизованими сервісними центрами (далі АСЦ).

В акті має бути явно вказано, що ремонт товару неможливий, і він підлягає заміні в торгуючій організації. Акт повинен містити розбірливу назву АСЦ, дату видачі акту і прийому товару, технічний висновок, печатку, підпис спеціаліста, директора сервісного центру.

Акт АСЦ не продовжує дії гарантійних зобов'язань, і після закінчення терміну гарантії на пристрій, компенсація не здійснюється навіть у тому випадку, якщо термін дії акта ще не закінчився.

Порядок звернення в сервісний центр і компенсація за товар

Для отримання компенсації за актом АСЦ необхідно надати накладну, чек, що підтверджує факт купівлі (порядковий номер, точна дата покупки), гарантійний талон, гарантійний талон виробника з вказаним серійним номером виробу, заповнений продавцем.

Якщо товар залишено на відповідальне зберігання в АСЦ (складається акт прийому-передачі у двох примірниках), один з яких передається споживачеві. При цьому товар повинен бути опечатаний пломбою АСЦ, не мати зовнішніх пошкоджень. Товар приймається в повній комплектації, а в разі якщо комплект повністю або частково відсутній, все це фіксується в акті.

Компенсація проводиться тільки після підтвердження легітимності акта виданого АСЦ.

У разі можливості проведення безкоштовного гарантійного ремонту, він проводиться протягом 14 днів, якщо із споживачем не узгоджений інший термін перебування товару в ремонті.

У компенсації може бути відмовлено, а акт АСЦ і товар (якщо здавався) повернені клієнту у тому випадку, якщо незалежна експертиза визнає акт АСЦ недійсним.

Документами, що підтверджують гарантійний статус виробу і наданими Покупцем при зверненні в сервісний центр, є (гарантійний талон), чек або накладна на придбання товару.

Надані Покупцем документи повинні бути завірені чітко помітними печаткою та підписом продавця. Серійний номер і модель переданого в ремонт виробу повинні відповідати вказаним в гарантійному талоні.

Адреса

м. Хмельницький

вул. Чорновола, 23

Контактні телефони

(0382) 70-13-54
(067) 349-02-62
(050) 438-34-34

Графік роботи

Пн - Пт:9.00-18.00

Сб:9.00-16.00

Нд:вихідний